Tuesday 9 August 2011

dinner plate KFC = RM13.41 incl. govt. tax

Assalamualaikum n selamat sejahtera. Hari ini aku nak bagi tau bahawa night shift manager aku baik hati..tp hari ini je kot beliau baik hati  sbb selalunya beliau suka buli aku...haha gurau2..anyway, thanx a lot to Night Shift Manager Pizza Hut Setia Alam kerana belanja Fulltime Doorperson anda dinner plate KFC...fuhhh..tu pun setelah aku buat permohonan byk kali drpd beliau... 

air pepsi, 3 ketul ayam hot n spicy, mashed potato, coleslaw n roti ban

Hari2 tgk org makan KFC n bau KFC...Kerja kat Pizza Hut tp aku terliur tengok KFC kat sebelah ni je..haha..Alhamdulillah hari ni ada org nak belanja..Semoga Allah balas jasa baik Sir Shah. Semoga selalu dpt sale sampai 10K. Semoga dpt jadi manager yg best. Amin...pesanan terakhir drpd Fulltime Doorperson Pizza Hut Setia Alam kpd Sir Shah ''selalu2 lah belanja staff2 anda makan..ok.." :D

~ Alhamdulillah...rezeki d mana2 n yg terbaik..Allah yg tentukan..percayalah!! :)~


No comments:

Post a Comment