Monday 1 August 2011

jeng jeng jeng…I’m here!! :D



Assalamualaikum n salam sejahtera kwn2..

Ini lah blog Hashimah binti Ismail a.k.a. shima!!
Anyway, I am a new beginner in blogging.. so,aku mmg kena belajar byk lg sbb aku buat blog ni pn main bantai je dgn tunjuk ajar seorg teman yg byk bsabar dgn karenah aku..hehe…thanx yeah!! :)

Aku nk ucapkan terima kasih kpd mak,abah,abg n kakak aku yg sentiasa bg support kat aku utk terus hidup di dunia maya ni (pasang streamyx,bayar bil tepon,buat report bila modem terbakar sbb kena sambar petir,bg pinjam laptop n baaaaaaaaaaaaaaanyak lg).
Tak lupa juga kpd owen meow2 yg suka pijak2 keyboard laptop akak aku ni n sahabat2 aku yg bg dorongan n sokongan.Alhamdulillah…:D

So, this is d beginning!!..harap dpt share sesuatu yg membawa kebaikan kat korg semua..SALAM RAMADHAN 1432H ;)

~ panjang plak aku berucap kn ~

2 comments:

Shiqeen said...

yerr. hehe. welcome to blogging world :)

syimiekitty said...

thanx cyikin :)

Post a Comment