Sunday, 4 September 2011

Syawal 1432H

Assalamualaikum n salam Syawal

kad raya khas utk korang :D

hye readers..lama dah aku tak update.anyway..selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin..skrg dah masuk hari raya ke-6.tp kalender kat sebelah ni pulak lambat sehari :( 

fyi..kad raya kat atas tu aku buat sendiri guna adobe photoshop...masa kat matrik ada subjek sains infomatik, dpt la belajar teknologi mcm ni. ni pun dah lama tak buat..so dah banyak lupa mcm mana nak guna adobe photoshop..aku dgn nekadnya selongkar bilik stor aku yg dah tersedia bersepah utk mencari lecture notes sains infomatik..setelah bersungguh2 tiru notes sebijik2, dpt lah hasil mcm ni

ok..Ramadhan dah berlalu...Syawal pun datang..ini bermakna kita berada di alam saki baki cuti semester...huhu :'( malasnya tak rajinnya nak kemas barang2 balik kolej tp mcm tak sabar pulak nak jumpa kawan2..

rindu mereka semua!! :D ok bye

~ jom bukak buku!!...revise utk sem depan ~

2 comments:

ANISA said...

comel nye......hehehe selamat ari raya shima...=)

Hashimah binti Ismail said...

mcm budak tadika yg buat..

selamat hari raya nisa :D

Post a Comment