Wednesday 15 August 2012

yeay! aku dapat kad raya dari encik Hamzah Ian, blogger TerbangTinggiTinggi

Salam 26 Ramadhan !

finally sampai jugak kad raya dari TerbangTinggiTinggi kat alamat rumah aku :)

nice! design kad dari Kanda & Dinda wedding cards
ni lah kad raya pertama yang aku dapat untuk raya tahun ni. mungkin jugak ni je lah satu2nya kad raya yang posmen hantar ke rumah aku memandangkan dunia semakin moden. semua orang send ucapan raya thru fb,email atau sms je.

tengok tulisan encik Hamzah Ian tu mengingatkan aku kat tulisan doktor2 bila baca folder patient..hehe
apa2 pun terima kasih banyak2 kat TerbangTinggiTinggi dan Kanda & Dinda for the kad raya!! teruja sangat ok :D

macam mana aku boleh dapat kad raya ni??
buat muka comel pastu mintak je la dari SINI. kalau korang pun nak, try la mintak tahun depan.

ok. selamat berbuka puasa ;)



No comments:

Post a Comment